Перейти до основного вмісту

Week: 5


Почався сезон дощів. На вихідних я знову поїхав до Діми. Приїхавши в Хайфу, згаснув екран на моїй моторолі. Виходу не було, потрібен телефон. Довелося взяти собі iPhone, так як нічого кращого мій оператор не зміг мені запропонувати. Памятаю говорили з Кіпою про крутість айфона 6 плюс. Саша, він дуже величезний і не зручний в руці :)


і почались айфонофотки :)



Все йде шкереберть. Грошей все менше, роботи немає. Ринок праці переповнений російськомовними мігрантами, які готові працювати за копійки і це всіх влаштовує. Фотографів жопою жуй - куди не подивишся, всі фотографи. В принципі, як і в Ужі. Одна дівчина з гуртожитку якось натрапила на мої фото, їй сподобалось і тепер вона дізнається для мене, як прийняти участь у різних проектах. Адже виключно через ці фото-проекти можна вибитись в люди. 



Не маючи нічого, я маю все про що мріяв!











Дорвався до спортзалу. Нам зробили невеличку знижку. На території Тель-Авівського університету огромезний спорт комплекс. В принципі, як всюди в нормальних країнах. Три басейни, купа кортів, кілька футбольних полів, а що саме кайфове - це двоповерхова качалка! Щоправда мало двох поверхів, студерів занадто багато.



Вчу Арчія катанню на велосипеді.


Хлопи знайшли куди зливати бабло до 5 ранку.


На вихідних я, Стас і Вадім пішли грати у фрісбі. Гравці з нас ніякі, але побігати кортить. До нас підійшов мужичок і запропонував нам показати пару "фішок". Грає він, звісно, професійно. Як виявилось у них є своя команда. Давши нам майстер-клас він запропонував зіграти з ними - ми погодились. Але Вадіма він не взяв. Гра називається "Ultimate" - це щось в дусі американського футболу та баскетболу. Є дві бази, довге поле, 14 чоловік і фрісбі. На відміну від американського футболу, груба сила не застосовується, однак потрібно бігти під саму базу, щоб отримати пас. А на баскетбол гра схожа тим, що відбирають м'яч і блокують. Зігравши пару годин я отримав величезне задоволення. Вони мене додали в групу у WhatsApp і тепер кожної п'ятниці я буду грати з ними.





Нічні катання та зорширення території.



Я влаштувався на роботу!
Контролюю наявність і якість фруктів. Якщо вони вже погнили, потрібно швиденько прибрати і замінити їх гарними та свіжими . Робота не пильна. 5-6 годин на день після навчання - мене влаштовує. Після чого в зал, а потім в баньку і завершити все в джакузі. Ніби все стає на свої місця.


Ну,майже така сама як на новій пошті.











Самому дивно, як за тиждень все може змінитись. Подав заявку на пришвидшення мого заклику в армію. Це може затягнутись на місяці. Все більше з'являється волонтерів, які допомагають з івритом, але через роботу я не буду встигати до них на заняття. Тому треба щось вигадувати. На наступному тижні має приїхати телебачення, будуть знімати ролик про студентів, чи щось у такому дусі. Нам дали вивчити пісню, не розумію навіщо. Тепер її можна почути всюди, на кожному поверсі і від будь-кого. Усі ходять і наспівують, досить кумедно. Арчі запропонував невеличкий проект, напевно займемось ним на вихідних.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Gay Pride Parad 2015

Листаю я стрічку у фейсбуці та натрапляю на новину: "Gay Pride Parad 12.06.15". Ще після приїзду мені розповідали, що в Тель-Авіві проходить один з найкрупніших Гей-парадів та радили обовязково відвідати, хоча би один разочок. Я чекав цього параду, напевно, більше, ніж всі ті, кхм, чоловіки. Чесно кажучи, розраховував я побачити зовсім не те, що побачив сьогодні. З минулого досвіду роботи охороною в клубах я відвідав не одну гей-вечірку. Тому виходячи з цього, парад я уявляв досить брутальним. Збір відбувався в невеличкому парку. О 12:00 почали йти зазначеним маршрутом. Через парад перекрили багато доріг, тому поки я доїхав та поїв, оскільки не снідав, я запізнився на початок. Довелося наздоганяти. Прийшовши в парк, був трохи збитий з пантелику... Діти, дівчата, хлопці, батьки. Стоп. А де ж та брутальщина? Шкіряна білизна, брутальні мужики, голі жопи та облизування один одному гінеталій? Я взагалі туди потрапив? Все досить к

1 year

Рік минув досить швидко, хоча з іншого боку, якщо пригадати весь рік, то він вийшов дуже насиченим на пригоди! прийшов я на роботу і чую: - Ерік, ти вихідний три дні - що? - три дні ти вихідний,можеш йти додому - але я не хочу - тоді йди працюй ось так дивно в мене почався робочий день. робота в манго забирала багато сил,часу,та приносила мало грошей. повертаючись з роботи я зустрів у входа в гуртжиток Стаса. Він так само як і я, не знав куди податись після закінчення курсів, тому ми вирішили, що нам час обєднатись та шукати квартиру. Невдовзі до нас підключився Вадім, але не надовго. Його тітка запропонувала йому жити з ними, тому після того,як ми знайшли крутезну двоповерхову квартиру в чудовому районі за помірні гроші, нам довелось відмовитись від неї та шукати знову. Домовились зі Стасом об'їздити пару квартир, які він знайшов. Зателефонувавши своїй начальниці,я все таки взяв ці три вихідні. Ми об'їздили чи немало квартир, складно було підібрати

В минуле

Я купив новий телевізор, йди подивись! Великий, з овальним екраном Панасонік. Такий був популярний десь в 98-му. Де ж ти його знайшов? І що ми на ньому дивитимемось? Він ще ловить декілька каналів, зі старих супутників. Все для доці. Хутчіш, нам потрібно йти. Збирайся. Немов опавше листя, все навколо червоне, немає птахів, небо сіре, повітря забруднене. Смерть. Якби ж ще розуміти що тут сталось. "Нам потрібні харчі ",- промовляє він. Далеко не відходимо і дивись обережніше, слідкуй куди стаєш. Через це листя нічого не видно. Диви, як гарно вона виглядає здалеку, як виділяється на цьому фоні. Лиш...що це там? Що там рухається? Знову вони? Камуфляжні костюми, зброя, противогази - вони б нам не завадили. Скоріш ховаємось. Якщо помітять нас ,ми - трупи. Що їм потрібно від нас? - наші легені. Легені? Хутчіш ось за той трактор. Грунт мягкий, ніби після дощу,поглинає взуття, заповільнює хід. Крок не туди. І ось воно: кольори! Дим кольорів райдуги, флюресентно насичених та до неймо